torsdag 4 februari 2010

Good Morning!

Hej, klockan är 08:52 här i London.. Jag har precis sminkat klart mig och sitter nu och stör mig på mitt hår och vet inte vad jag ska göra med det.. Börjat 10:35 idag med Svenska, OM min svenska lärare har kommit hem från Sverige än. Gick inga flyg från Sverige till London igår tror jag, pga av erat jävla oväder! Snö och grejer.. Herregud... Här är de väl nästan att träden börjar bli gröna.. Nejmen nästan iallafall, ingen snö åtminstående :D


först måste jag bara: HAHAHAHAHHAHA kolla skillnaden på min hud färg på det olika bilderna! HAHAH dom är tagna med ca 2 minuters mellanrum. HAHA! Sen så kan jag ha gjort den ena bilden ljusare så man ska se min fina kofta men ändå :) HAHA!

Detta har jag på mig idag, svarta jeans, vitt linne, svart paljett kofta :D

Inga kommentarer: