onsdag 3 februari 2010

Jonna&Maria mys



Efter pluggandet gick det över till godis och film tittande självklart! Det är ju oss vi pratar om! :) Nu har Maria åkt hem och jag saknar henne redan, om hon bara kunde bo här :( Ikväll ska jag försöka fortsätta plugga och kolla film och sova. Igår kunde jag inte somna förän runt 1, kan ju ha något o göra med att Paradise hotel finalen var! Go Jackie!! Fast Andreas skulle ha vunnit... Ser framemot helgen, ut med Carro på Fredag i Richmond oså, middag också! Mysigt ;) Sedan på Lördag blir det myskväll hemma hos mig med Maria, film hela dagen och almänt.. mys! haha :D Söndag har jag inget planerat, turista lite i kära London kanske? Ha en bra kväll!
Och mitt fina "bords beteende" har jag såklart lärt mig av min fru :) <3 xx

2 kommentarer:

m' sa...

haha saknar dig meed hesten. nöff nöff

Jonna sa...

muu muuu! vi ses idag :) <3