onsdag 17 februari 2010

Gosh, I miss you Sweden! 4 more days

Hej, vart i skolan som vanligt efter skolan gymmade jag med Carro och Unni i ca 1½ timma. Ska gå till Carro sen också om jag orkar.. vilket jag inte tror för mina ben dödar mig. Haha! Pratar med Lukas nu, börjar ju längta hem nu, till och med till Finland och då är det riktigt illa! haha, vi pratar om att när jag har körkort så kör jag oss dit :D Nu berättar han att det är en ny pizza kille i lilla borgstena, DETTA ÄR STORT gott folk! Ser framemot Sverige, men det gör ont i hjärtat varje gång jag tänker på att jag inte ska läsa 3an här för det är ändå så jävla bra här. Kommer ju sakna Lundqvist som stannar och hennes 3 vänner ;).. Ha en bra kväll, jag hatar er i Sverige för att ni käkar semlor utan mig :(.. Juste efter lovet börjar hård träning för mig och Carro! Banne mig.. Haha xx

Inga kommentarer: