onsdag 10 februari 2010

asså walla mannen


Hej, frågan är hur länge man egentligen klarar av att ta skit och fortsätta le? I 4 månader till? :D haha! Jag kom precis hem, vart i skolan idag.. Slutade 16 och åkte med Unnis till Hounslow och shoppade ett par glasögon, som var svin dyra ;) hela 10 kronor! Efter det åkte jag hem och pluggade historia och sedan tog jag bussen till Carro och vi gick till stor tesco och shoppade godheter! Diskuterade vad som händer i helgen, galningen äter ju penicilin.. :( Imorgon ska jag till skolan, funderar på att gå förbi Carro påvägen hem och kasta lite filmer på henne, synd om sjuklingen ju! Nu ska jag plugga lite mer historia sen ska jag lägga mig ner och kolla den nya filmen jag köpte! Blades of Glory, den är ju underbar! Haha. Måste säga att min bruuuscha Jalkestedt är vääärsta mannen vaah, hon kommer skicka släkten på dig, walla bruschan, fattaruu?

Var och shoppade ikväll med Carro på tesco, allt man behöver!

Pluggar latin hemma, allt är på sin plats?!

4 kommentarer:

carro sa...

haha, jag har filmer så det räcker! måste plugga matte imorrn blä! har redan ätit upp allt jag köpte förut :O de är illa! haha och nu är det så jäkla synd om mig så jag sitter och kollar dåliga clip på youtuuuube!

Jonna sa...

hahaha, jag har inte ens borjat po nogot av min mat :(

Hannus sa...

Du måste ha vindruvor också! :o Det är det enda rätta.

Jonna sa...

Hannus, det äter jag i skolan varje dag typ :'DDD