onsdag 20 januari 2010

Well, I would say its a nice day..


Hej, idag började dagen med skola redan 08:25, jag var tidig, för jag glömde äta frukost hemma. För hela min rutin på morgonen sabbades när strömmen gick kl 06-06.15 då jag la mig ner i sängen igen livärdd och glömde allt. Sedan gick jag upp och sminkade mig osv. I skolan var det som vanligt.. Efter skolan åkte jag ner till Richmond med Julia och kollade like DKNY plånböcker som var jätte fina! Sedan gick vi och åt middag på en restaurang. Jag åt stek med pommes & julia en hamburgare. Vi pratade massor och det var trevligt! Sedan pratade vi i telefon hela vägen tills båda var hemma. Sedan väl hemma gosade jag med Dandy pojken och sedan la mig i sängen och kollade klart på Law abiding citizen som är så sjukt bra! Nu ska jag läsa lite psykologi och sedan sova. Börjar 11 imorgon, skönt! God natt Sverige. xx

Inga kommentarer: