söndag 17 januari 2010

Sunday..sunday.. sunday.. what 2 do on a sunday?

Hej, igår var jag hemma hos Julia och vi kollade på filmer till klockan 03, då vi somnade till ljudet av Scrubs. Idag har vi legat i sängen och tagit det lugnt innan vi tog en promenad runt i Barnes. Gick förbi Rob Pattionsons gamla skola. Sedan tog jag bussen hem, det var så sjukt mycket trafik så jag hoppade av 3 stop innan och gick hem för att jag var så irriterad på bussarna. Nu ska jag gå till tesco snart när jag samlat krafter för att jag har inte ätit något idag så ska köpa mig lasange och värma den. mums! den är hur god som helst. haha
hoppas ni alla hade en jätte bra helg, det hade jag! ikväll ska jag kanske kolla film med Maria, green street hooligans! näääjs! Lite orolig för imorgon, amerikanerna är tillbaka.. nya också.. is that a good thing? we'll see...xx



Home!

On my way home, walking. omg. im walking!

Flakes

Julie and Flakes

Popcorn & marabou!

Saturday night, movie night at Julias!

Inga kommentarer: