onsdag 6 januari 2010

Back from Thailand, going to London today!

Hej, nu är jag tillbaka från världens underbaraste plats med 47 grader i solen och tillbaka till -11 i Sverige. Jag landade kring 02 och nu är jag hemma och klockan är 04:30 , fast thailänsk tid 10:30 så det är inte konstigt att jag inte är så trött. Flyget dit gick jätte bra, jag sov så gott som hela vägen. Nyår, var det bästa nyår någonsin! Bröllopet var så vackert att jag tror alla stog där med tårar i ögonen. Grattis till det nygifta paret Jessica och Juhani! Såklart slog vi till med möhippa, och ja, såklart jag inte var hur snäll som helst mot Jessie, fast min bror hade det värre!

bröllop!

så vackra ihop!


möhippa och svensexa

hotellet

båten

vi hyrde en båt för 30 personer en dag, vi var ca 20. det var hur skönt som helst, snorklade och badade jacuzzi ombord

nyår

en del utav det gigantiska hotellet vi bodde på

poolområde

vårat hotell

4 kommentarer:

LandOfConfusion sa...

Åh vad fin Jessie var! skulle velat vara med, verkar som ni har haft det underbart :D Längtar efter att få se mer bilder! När kommer du hem igen föresten? :D<3
Saknat dig massa! :D

m' sa...

vad fin du var geteeeeeeeeeeen. själv har man vart i Sverige med -16 grader. Lovely!!! SAKNAR DIG. SES IMON. xxx hesten

Jonna sa...

Emmie: Visst var hon!! kommer mer bilder :) jag var hemma någon timma idag, vet inte när jag kommer nästa gång, om någon månad! Saknar dig xx

Geten: SAKNAR DIG JUUUhhhh

Jonna sa...

Emmie: Visst var hon!! kommer mer bilder :) jag var hemma någon timma idag, vet inte när jag kommer nästa gång, om någon månad! Saknar dig xx

Geten: SAKNAR DIG JUUUhhhh