onsdag 13 januari 2010

A long goood day, ay?


Hej, har precis mailat en skola i Borås om jag kan läsa trean där. Usch, det kommer göra så ont i hjärat att lämna detta. Det är för bra för att vara sant, och då tas det iväg! Det måste svida antar jag. Jag går på världens bästa skola, and it breaks my heart that I can't stay..
Jag får överleva ett år i Sverige och med Michan, Hannus & Maja och alla andra som kommer det gå kanon! Men det är galet vad jag kommer sakna detta, jag blir tårögd bara jag tänker på att lämna det! Och kan ni förstå att det är en SKOLA jag pratar om? Det är galet, jag hatade skolan innan jag började här. Well, it did me good to be here I guess!

Nya svenskar & amerikaner till skolan och det gillar vi mycket! Roligt med nytt folk!! Jag och Julia är uppspelta för skolan varje dag nu, hm, HÖR NI? jag vill gå till skolan. Haha.
Idag har jag inte haft några läxor och det har vart skönt, legat och kollat flera avsnitt av Paradise Hotel, RAMI ÅKTE UT!!! <33 GREAT!!!! Jag är lycklig!

Idag efter skolan var jag nere i Richmond med Julia och Malin, fika och så. Det var trevligt! Nu ska jag tvätta bort sminket och sova, en ny dag imorgon! Hoppas allt är bra med er! Bilden är tagen i mina trakter, Isleworth! xx

2 kommentarer:

m' sa...

nähäpp. överlev inte i ett år med mig då! häng diiiig, vill aldrig se dig mer. jag hatar dig

Jonna sa...

idiot. jag ska gå på din skola