tisdag 26 januari 2010

so SICK!


Hej, jag är mer eller mindre döende här hemma. Kommer inte ihåg när jag var såhär sjuk sist! Influensa, förkyld, feber, hals ont, ont i hela kroppen. Jag orkar inte vara sjuk mer!! Är helt slut.. Hoppas verkligen jag blir frisk till på Fredag för då kommer mamma & pappa hit! Har inte sovit något i natt, haft för ont i halsen, vilket jag fortfarande har. Men fick en smärtstillande/sov tablett av anne som fick mig att sova från 9-13, skönt! Har inte gått upp ur sängen den i söndags, åh! Jag vill bli frisk. Nu ska jag lägga mig ner och kolla film, hoppas allt är bra med er.
Jag har fortfarande inte min telefon, är för sjuk för att hämta den hos Carro, och hon är också jätte sjuk :( .. Vafan liksom?
Aja, ha en bra dag! Paradise Hotel ikväll! :) xx

Inga kommentarer: