onsdag 27 januari 2010

Welcome to hell

Jag som inte trodde att jag kunde må sämre, fyfan vilket helvete detta är. Jag skakar & fryser ena sekunden, en svettas jag och skakar. Min hals är så svullen att jag knappt fick igenom mina smärtstillande jag tog imorses för jag vaknade av att jag hade så ont i halsen, inte för att dom hjälper mycket. Nu vill jag bara hem, kollade faktiskt flyg idag.. men så klart kostar de runt 2500 att flyga hem till Sverige från Heatrow.. Jag orkar inte må så här jävla dåligt, skulle inte förvåna mig om jag typ har svininfluensan. Aldrig mått såhär kasst. Jag vill bara hem. Detta är ett helvete. Fyfan, nu är jag inte med mer. Jag måste se en läkare idag men de ska ju vara så helvetes jävla komplicerat. Ge mig bara antibiotika eller whatever. Näääääääääääääää jag ska inte kunna ta mig till en läkare för jag behöver papper från skolan o blablabla. Åh. Ingen sömn på 2 nätter får en att bli sur. Hejdå.

Inga kommentarer: