torsdag 28 januari 2010

Simple plan, GETTIN' BETTAAAH



GISSA VEM SOM MÅR BÄTTRE!!!!! jag trodde inte det kunde hända men sjuklingen mår bättre! När jag mötte Carro i Isleworth käka vi kebab på ett ställe, sedan var jag helt död och däcka i min säng när jag kom hem. Kollar på inglorious Bastards också, även Hannah Montana. Haha! Jag är trött nu, åt precis middag. Juste, NYHET! Jag har bara ätit ca 3 tabletter idag! Galet vad duktigt av mig :D Hoppas såååå att jag mår bra imorgon när jag ska träffa mamma och pappa! Ska bli jätte kul, ska träffa Maria i RM också för hon ska ge mig läxor, eftersom jag inte vart i skolan på hela veckan. Fyfan, vart den värsta veckan i mitt liv! Aldrig mått såhär dåligt.. Men tror de börjar nå sitt slut, hoppas jag på! Ont i halsen fortfarande, men de klarar jag väl av. Nu ska jag lägga mig ner och sova och kolla film, så jag kanske har lite krafter imorgon! Ha det bra! xx

Inga kommentarer: