tisdag 12 januari 2010

So whats up with the weather?

Hej, jag vet att meningen med att ha en blogg när jag bor i England är att jag ska berätta vad jag gör. Men jag har inte haft tid de senaste dagarna. Så jag passar på nu på morgonen innan jag ska till skolan. Jag måste börja med att säga att jag bor i världens bästa värdfamilj och går i världens bästa skola! Jag önskar verkligen att jag kunde stanna nästa år här också, det vore så perfekt. Iallafall jag har vart med vänner de senaste dagarna eftersom vi inte setts på hela vintern! Helt galet nästan ju, idag är det riktigt mycket snö ute. Får väl se om det går några bussar, så jag kan ta mig till skolan. Blir alltid kaos i London när det kommer snö. Det har inte vart såhär kallt här på 30 år, har det nått att göra med att jag kom och tog ovädret med mig? Hmm.. Iallafall, ni får se lite bilder från veckan istället! Ha en bra dag! xx

Min älskling måste få vara med på bild, även om jag inte träffat henne sen jag var i Sverige. Mys maja <3

DOM DOM DOM DOOOOM! A part of my room.. messy I know

Outside Flakes window!

I went 2 visit my friend Flakes, and guess what? I ran into Julia there! :D

Me and my honey bunny när vi väntade på att taxin skulle hämta oss och ta oss till Richmond på middag & bio! Mys

Inga kommentarer: