onsdag 27 januari 2010

Been in bed for 4 days

Hej, jag mår lite bättre, fått sova en timma. Sedan väckte Anne mig med lunch, nudlar. Fick i mig något iallafall, nu ska jag ta en till alvedon så jag kan lägga mig ner igen utan att vakna i tårar för att jag inte kan svälja. Kan säga att dessa dagar jag legat i sängen har jag kollat på:
Några avsnitt från The simpson

Säsong 1 & 2 av Dirty Sexy Money

En av världens bästa filmer, Step Brothers

Changeling
Självklart, Green Street Hooligans

Meet the spartans

Några avsnitt från Two and a half men

Its complicated

Law abiding citizen denna filmen är grym, alla borde se den!


Så nu ska jag fortsätta ligga i min säng och hoppas på att bli frisk och kolla på The Hangover och något mer roligt! Finns säkert fler filmer jag sett under dessa dagar, och såklart alla Paradise hotel avsnitt men men! Nu ska jag krya på mig. Juste, får inte gå till någon läkare. Om det inte har blitt bättre om 4 dagar får jag gå. Aja.. xx

2 kommentarer:

m' sa...

HHAHAHAHA. LIV MUCH? krya på dig <3

Jonna sa...

HAHAH VAFAN SKA JAG ANNARS GÖRA MANNEN? <3