söndag 9 maj 2010

Sunday, woke up at Marias


Idag vaknade jag upp hos Maria, mys! Vi började med att kolla Vänner avsnitt och lät tiden gå innan vi kunde ringa efter frukost. Okej då, pizza. Sedan var vi ute och gick (vandrade runt huset och väntade på pizzan i 40 min).. Sedan gick vi upp med pizzorna och vitlöksbrödet och la oss i hennes säng och kollade på den sista Harry Potter filmen. Fan va bra den var!! Har aldrig sett den innan. Sedan tog jag bussen hem vid 15 och pluggade lite historia, natur och psykologi. Nu ska jag ta det lugnt och duscha och läsa engelska läxan. Igår i central köpte jag bara ett par byxor från Juicy couture på harrods, haft dom enda sen dess. Kommer lätt bo i dom här byxorna resten av sommaren! Mys mys! Marinblåa köpte jag. Ska upp tidigt imorgon även om jag börjar 10:55, ska fixa det sista på Historian. Som jag sedan ska lämna in. Ha en bra vecka! .. Bilden är på mig och ben i Fredags. (jag vill såklart inte vara med på kort) .. xx

Inga kommentarer: