måndag 3 maj 2010

Bank Holiday


God morgon, det är måndag och bank holiday så alla är lediga idag. Skönt! Ska ligga inne hela dagen och plugga dock, sen ska jag även ut och springa hade jag tänkt. Om jag inte märker att jag är för förkyld. Igår var jag hos Maria, åkte hem och duscha och bytte om sedan mötte henne, Carro & Tess i Richmond för att åka på bio i Kingston med Malin, Vanja & Becca! The Last Song, den var riktigt bra! Innan bion åt vi Thaimat och det var gotttttT!!

Var i York Park i Twickenham med Maria, Isabelle, Malin, Becca, Vanja i Lördags och såg en naken man simma i Themsen, kan ju lägga till att det hade varr rugby match och det var fullt på gatorna och alla var fulla... Kanske inte bästa iden att simma där, polisen mötte honom när han tillslut simmade tillbaka. Haha!



1 kommentar:

m sa...

ER DO EN HEST?!