tisdag 11 maj 2010

NaturB, Genetik, Anafas, Profas...


Hej, har naturkunskap B prov imorgon. Tror för första gången att det kommer gå bra! Och det har jag väääldigt mycket att tacka Twilight för. Som fick mig intresserad och började lyssna. Så nu sitter det ganska bra, pluggat hela kvällen. Ska nu duscha och sedan fortsätta plugga, börjar sent imorgon också så jag ska plugga på morgonen. Naturkunskap är de enda ämnet som jag dåligt för mig, men hoppas på att de vänder nu. Det ska vända nu!
Iallafall, hade bara en lektion idag, allt annat var inställt. Suck! Men var i skolan.. fett länge ändå. Till 16? Och gymmade i ca 2 timmar allt som allt. Gick mest omkring och kände mig som hemma i mina myskländer. haha!

Malin (till Jonna): Hur mycket går det på?
Jonna: Går på? (tänker: vad fan snackar hon om? Jag går inte, jag har ont i benet?)
Malin: Hur mycket går det på?
Jonna: Vadå? menar du hur mycket de kosta?
Malin: ja (ser hennes blick på hur korkad hon tycker att jag är)

haha, vi är brighteyes! Go go, dags att fortsätta plugga. Bye!

Inga kommentarer: