torsdag 27 maj 2010

Home today


Hej, stannar hemma från skolan idag för att jag är så galet sjuk. Vart sjuk hela veckan (sen i januari) men idag är de värre med hostan. Och det är verkligen en pina att sitta i skolan så sjuk som jag är nu, kan inte andas och hostar. Blä! Men har gått till skolan varje dag för att jag måste, haft läxor/prov varje dag förutom idag. Imorgon måste jag till skolan för då har jag Engligh writing test. Men hoppas att vila en dag hjälper, har verligen inte hunnit vila nått. Ska läsa ut en bok tills imorgon också. Plus skriva om ett historia arbete, jag kan nog rabla upp 10 andra saker jag också ska göra. Det värsta är ändå matten.. fyfan..

Aja prata om roligare saker, min dröm i natt! Drömde att det var nyår och jag och maria var ute med isabelle, men isabelle dissa oss och drog till en annan klubb för hon fyllde år. MEN då kom Rob Pattison och Tyler Lautner och snacka med oss. (OMG tyler ser bättre ut irl än på bild ;) ) Haha! Sen hängde vi med dom hela kvällen. Haha! Jag ville inte vakna.. men de gjorde jag. Och den förvandlades drömmer till att jag var inne på BOOTS och välte hyllor och var på en musikal som min lilla kusin Elias sjöng i.. haha! Galet.
Pratade med Maria när jag vaknade och vi(hon) insåg att Eqlipse har premiär snart och att tiden flyger förbi!!! Seriöst, jag kommer vara 40 snart.. Tiden går ju för fort! Fast den kan gå lite fortare så jag blir 18 och skaffar körkort ;D

Nu ska jag lägga mig och kolla How I met your mother innan jag ska börja plugga. xx
Taylor <3

1 kommentar:

maria das cooling sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. "TAYLOR ÄR MKT FINARE IRL ;)... fin bild där ovan!!