söndag 30 maj 2010

Love life


Sitter och tänker på framtiden, och ler såklart, som jag alltid gör när jag tänker på den. Att flytta och bo i England har vart en dröm som gått i uppfyllelse.
Min plan för det som är kvar av detta året & nästa är att få ut så mycket som helst av att bo i Sverige , ta körkort och umgås med min hund och vänner. Planera balen tillsammans och bara umgås, något som jag saknat enormt under detta året jag bott i London. Fylla 18 år, står ju ganska högt upp på min lista också! Efter studenten, som kommer vara helt underbar, är mitt mål att flytta iväg från Sverige igen i 1 år, eller mer till Spanien med bästa. Ska söka green card också, så jag kan få min dröm, flytta till och jobba i USA. Sedan bara leva livet, resa, jobba och ha det underbart! Det enda som splittrar mig är min hund, min älskade hund, som jag inte klarar av att vara ifrån.

Inga kommentarer: