lördag 1 maj 2010

At Marias place this weekend


God morgon, klockan är 10:40 och jag ligger i Marias säng och väntar på at hon duschat klart så vi kan ha Saw-maraton. Igår var det varborg, och de firade vi genom att jag överraskade Maria med middag & efterrätt. Sedan blev det en hel del godis också! Madde joinade oss och vi satt och hade roligt hemma hos dom. Sedan gick vi till en pub i Twickenham och träffade Isabelle & Klara och bara chilla lite. Sedan gick Isabelle och Klara hem till sig och vi andra hem till oss. Vi var la ute till 22, sedan la maria och jag oss och började se på film, The Holiday. Men vi somnade de första 10 minuterna. Nu har vi käkat frukost, muffins och rostat bröd med ägg, mums! Vi kollade på Creep och nu är det dags att börja se alla Saw filmerna, som Maria aldrig sett! Älskar dom! Ha en bra helg!
Saknar Sverige lite, Hanna & Maja massor! Ska bli riktigt kul att komma hem, samtidigt som jag vet att jag kommer grina som bara den när jag ska åka härifrån! Men jag kommer ju komma tillbaka! xx

Inga kommentarer: