torsdag 13 maj 2010

I MUST BE A REEETARED


Hej, sitter i skolan och jag e 1 timma och 30 minuter tidig!!! HUR LYCKAS JAG?? jag trodde att klockan var 07.45 (fast den va 06:45) och skyndade mig men.. nu ner jag skulle go till min lektion i skolan, inser jag att de e veldigt tyst her.. och inser att klockan NU SNART e 07:45, great!!! NOT. So jag hade kunnat sova en timma till.. hur lyckas jag inte merka att klockan e so lite forens jag e i skolan? Aja.. nu e jag her.. irriterad!
Usch, nu e ja so trott for att jag e her so tidigt! Vill shoppa.. men ingen shopping for mig. I helgen ska jag plugga matte! Hela lordagen och sondagen! Idag ska jag va med lite folk i parken och sen hem till maria! MYS, ska nog sova der!
Va hos Maria igor och plugga matte for jag fattade inget, nu har jag 10 poeng men moste ha 14 for att fo G.. HATAR MATTE B!
Iallafall, so om en timma har jag latin redovisning.. funderar vad jag ska gora i en timma i skolan.. ska nog lesa.. Ha det bra! Mindre an en monad tills jag flyttar hem! :D TAGGAR! Ska bli as kul faktiskt!

5 kommentarer:

Emi ♥ sa...

I start to wonder too how someone can be so early to school ^_^;; ♥♥♥
But I guess you got something done?

Jonna sa...

No I didnt, just started to watch TV instead.. lol next time I just might be a few hours late to make up for it. :DD

Unknown sa...

HAHAHAH d gjorde min da ;D

Jonna sa...

hahaha sluta mobbas :( XD

Jonna sa...

hahaha sluta mobbas :( XD