tisdag 17 april 2012

Sorry guys this is in swedish, yeh still bored


Känns super konstigt att skriva på svenska, har inte gjort det på hela dagen, söker jag på google skriver jag på engelska, chattar jag med några (tex idag) bara på engelska och pratat i telefon idag, ja på engelska, you get the point helt enkelt. Men ligger fortfarande sjuk så hitta denna lista på min kusin Linas blogg som jag tänkte sysselsätta mig med, enjoy!

Nämn något som gjorde dig glad igår: min pojkvän
Vad gjorde du klockan 08 imorse: sov
Vad gjorde du för 15 minuter sen: åt lchf tacos och kollade på the simpson
Det sista du sa högt: "I love you" till min pojkvän
Det senaste någon sa till dig: "I love you" från pojkvännen
Vad har du druckit idag: vatten!
Vad var det senaste du åt: tacos!
Vad var det senaste du köpte: hm.. en drink på krogen?
Vad är det för färg på din ytterdörr: trä?
Vad är det för väder hos dig nu: blandat mellan sol, regn, snö, hagel
Godaste glassmaken: Nougatglass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, min Shane fall jag för direkt!
Sover du tungt: Ibland
Drömmer du mardrömmar: Nästan aldrig, gör jag det blir jag jätte rädd och kan inte somna om.
Trivs du med ditt jobb: Ett jobb är ett jobb
Favoritklädsel: Klackar högre än skyskrapor och en klänning snyggare än.. Leo Dicaprio så är allt på topp!
Favoritlåt just nu: Linkin park - iridescent (Transformers 3 som jag råkade se på bio 3 gånger)
Vad ser du om du tittar till höger: Väskor
Vad gör dig glad: min pojkvän, familj, vänner, resor, shopping, djur mm.
Vad ska du göra härnäst: kolla på 90210
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Excited
Favoritgodis: Rosa/svarta döskallar
Sommarplaner: börja universitet!
Hur många kuddar sover du med: 3
Spelar du något instrument: Haha med mitt tålamod? hell no
Morgon eller nattmänniska: Haha neither
Vad är viktigast för dig: Min familj & karriär
Är du kittlig: För mycket
Snarkar du: Nej
Stjärntecken: Skytte
Äckligaste insekten: Larver, damn you maria. kackerlackor är väl en insekt också? both!!
Längtar du mest efter just nu: pojkvännen!

1 kommentar:

das goat sa...

bääääh larver euuuuuw. kackerlackor euuuw. don't even