torsdag 3 december 2009

Världens bästa värdfamilj?!

Hej, som ni vet fyller jag år på lördag den 5 december. 17 år. Idag fick jag tårta som var jätte god efter middagen :D Också massa paket! Jag fick tofflor, penna, pennfodral, dagbok, kort, choklad, nagel kit med sax o fil osv och en rosa väska! Hur gullit är inte det då? Allt var i rosa också :D Så himla snällt, jag bor helt enkelt i världens bästa familj! Nu ligger jag uppe i min säng, känner mig verkligen som hemma. Men samtidigt längtar jag hem något otroligt. Men detta känns som hem för mig också, har bott här i 4 månader och trivs verkligen, men inget kan ju slå ens riktiga familj. Jag är lycklig här och mår bra! O imorgon åker jag till Rom, åker hemifrån vid 9. Nästan packat klart allt! Ha en bra helg, hörs när jag kommer tillbaka, ett år äldre! xx

Inga kommentarer: