lördag 19 december 2009

Guess who is in Sweden


Jag är tillbaka i Sverige! Bara för 9 dagar mer men det ska gå bra! :D Jag är jätte glad över att vara hemma igen, känns wierd av någon anledning ändå. Kan ju bero på att tiden i Sverige står still för mig men när jag är tillbaka inser jag att det inte är riktigt så som jag lämnade det. Jag sov i min säng inatt, sov sådär. Vet inte varför, bäst av allt var iallafall att jag sov jämte min HUND! Åh vad jag har saknat henne, hon är ju så underbar. Kommer sitta som ett plåster på henne hea veckan tills jag åker till Thailand.
Igår när jag landade åkte jag hem med mamma&pappa och min vovvis som satt med mig i baksätet, sedan när jag kom hem träffade jag min bror också. Var inte hemma så länge, stannade i Knalleland påvägen till Borgstena och shoppade en julklänning och en kofta. Sedan i huset så gjorde jag iordning mig och sedan åkte hela släkten till mammas ensa syster där vi firade jul. jätte mysigt! Jag fick mig en liten plånbok av min pappa, jätte bra och ha i thailand! Hoppas ni mår bra, jul känslan är verkligen här nu tycker jag! God Jul och ha det bra! :D

Inga kommentarer: