söndag 13 december 2009

Marias place!

Hitta denna bilden på Marias data, jag & unni i skolan tror jag

Hej, legat i Marias säng hela helgen typ! Vart as gött. Dissade nobel middagen som vi betalat för redan -.- men de va värt det, donken istället. haha. legat inne och kollat filmer och imorses var vi i Richmond och åt frukost med Sandra & Malin. Sedan åkte vi hem och kollade klart på Rasmus på luffen, började kolla på All the boys love Mandy Lane. Men nu ligger Maria och snarkar som en get och jag lyssnar på Basshunter. Vi ska komma på nyårslöften och lite bus när hon vaknar. Ska åka hem idag också, sov här inatt. Sedan blir det nog lite plugg och läsa New Moon hemma. Det är bara 6 dagar kvar till Sverige. Känns som om jag längtar hem för varje dag som går. Längtar till Thailand som bara den också! Bästa vinterlovet?? Skulle kunna tänka mig det! Hoppas allt är bra med er i Sverige. Det börjar bli riktigt kallt här nu, usch! Det gillar vi inte. Skola 4 dagar till, avslutning 14 på torsdag! Sen flyger jag hem på lördag. xx

Inga kommentarer: