torsdag 3 december 2009

Så gott som klar, Rom gör dig redo, here I come!

God Morgon! Klockan är 08:10 och jag har vart vaken sen 05:30, har sminkat mig, klätt på mig, packat & ätit frukost! Nu är det bara borsta tänderna som återstår sen är jag redo att hoppa på bussen till Richmond! :) Funderade på att ta taxi, men min väska är inte så stor och jag hoppas innerligt att det inte är mycket folk på bussen, klart det kommer bara. Jag ska åka mitt i rusnings trafiken. yey. ska räkna med 1 timma och 15 minuter att ta mig in, det SKA räcka. Ska möta Maria vid Richmond station 10 sedan hoppas vi på tåget till Gatwick! Yey!
c u guys on sunday, xx

Det är till och med bra väder, HAPPYFACE!

Packat klart! :D Rosa väskan jag fick av Anne igår :D

super söta tofflorna jag fick av Anne igår! älskar dom!

Håller på att packa!!

Hejdå London, i'll be back on Sunday!

Inga kommentarer: