tisdag 1 december 2009

Good Morning December..


Hej, klockan är 06:26 och jag insåg precis att jag måste gå ner nu om jag hade tänkt att hinna äta frukost och fortfarande komma i tid till skolan. Det är 10 grader ute nu så inte så farligt! Men nu hör jag att det börjar regna.. FAAAN!!! WHYY??? jag har precis plattat håret ju. Uh sluta regna nu! Idag slutar jag 11:50 och efter det Måste jag plugga spanska. Igår låg jag i sängen hela dagen, kollade på film och chattade med folk. Kollade avsnitt 10 på Paradise Hotel innan jag gick och la mig, HAHA! Det är så jävla sjukt, men underhållande. Nu ska jag gå ner, ha en bra dag! 2 dagar kvar till ROM!!! :DD Vilket betyder 3 dagar kvar tills jag FYLLER ÅR!! AHH WIIIIIHHH! :DDD snart 18! .. typ iaf.. xx

2 kommentarer:

ray sa...

man you grew up so fast
time flies, you were only 14 xD

^_^

Jonna sa...

LOL XDD