tisdag 20 mars 2012

SALE

I am just getting ready all my stuff that I am not gonna keep when I move to Sydney, I am going to upload pictures of everything here in the blog and if someone wants to buy anything just let me know. The things that nobody wants I am just gonna donate to people in need! :) So sorry my dear friends, nothing is for free here. And I am going to take this in Swedish as well:

Jag behöver alltså bli av med maaassor av saker ur min garderob som skor, väskor, kläder etc. så jag kommer att lägga ut bilder på allt i bloggen för en liten peng, vissa saker beroende på hur dyra det var från början med det mesta jag lägger ut kommer kosta 10kr - 50kr så inga speciella priser. Men det som ingen vill ha, eller väntar på att jag ska "ge bort" kommer inte gå till nära och kära tyvärr utan jag vill hellre ge det till folk som behöver det mer än vi. Det kommer alltså doneras bort till en hjälp organisation och även saker som linnen osv som inte är lika aktuellt att sälja.
Hoppas ni hittar nåpot av behov!

Gonna start with shoes and bags, then over to dresses and then last clothes. Picture of my wardrobe with only dresses.. It breaks my heart not being able to keep everything hahah

Inga kommentarer: