torsdag 23 augusti 2012

Herregud. Vet inte ens vart jag ska börja. Livet i Australien är underbart. Jag har min lägenhet och nu också ett jobb, & klar med min termin! Jag är så glad över allt jag har åstakommit under 3 månader, byggt mig ett helt liv utanför Sverige. Även om jag bott utomlands innan så är det helt olikt när jag faktiskt bor här permanent och pluggar heltid men även jobbar! Känns som jag äntligen är på rätt ställe, jag "väntar" inte längre på att åka iväg. Manly är underbart, jag har flyttat från mitt slott och bor 10 minuter från skolan i en 3 sovrums lägenhet precis framför havet på 4de våning. Mitt jobb ligger 2 minuter från min lägenhet där jag kommer jobba som bartender! Gårdagen var en bra jobb-dag, blev anställt samma dag jag ansökte om jobb + fick svar angående jobb i Dubai! Idag är det Fredag och jag mina planer för dagen är att städa lägenheten och sedan i kväll ska jag ut med mina vänner i Sydney! Hoppas allt är underbart i Sverige, jag saknar er! xx
Sista bilden är från The International Boat Show in Sydney, där jag jobbade att klä dessa modeller! Var det bästa jobb jag någonsin haft!
Jag är fortfarande aktiv i volontär arbete med hundar, saknar min hund hemma massvis så åker jag hit (1 timma från Manly) och går på promenader och myser. Underbart!

Inga kommentarer: