torsdag 24 juni 2010

When in Sweden

Hej, bor här hemma i Sverige. Saknar London, men men! Imorgon är det Midsommar och jag ska till Göteborg för att fira med Maria!! Ska bli jätte kul, saknar allt våra Twickenham kvällar, hihi bus. Idag har jag vart med mamma på stan och det var trevligt, men utbudet suger :( Kollat på film med Hanna och Eric också, trevligt trevligt! Såg Remember me och Alice i underlandet. Nu, snart ska jag väl sova. Klockan är 00:15 och ska ju bort imorgon. Känns.. om jag ska vara ärlig.. ganska rejält förjävligt att inte gå sista året i gymnasiet i London..
Taggar midsommar nu, kommer bli kanon! Ha en underbar helg! xx

Bästa stället på hela jorden, The beach, Phu Phi island

HAHA, jag är livrädd för fiskar. Lägg också märke till att bara jag har flytväst! haha! Andra thailand resan!

Min första underbara resa till Thailand

Inga kommentarer: